E-MAIL MARKETING

LEADGENERERING – NØGLEN TIL AT SKALERE DIN E-MAIL MARKETING INDSATS

Det giver lidt sig selv, jo flere subscribers, desto bedre resultater vil du opnå med dit e-mail marketing arbejde. Alligevel er der mange elementer at overveje, når du vil øge tilgangen af subscribers til din e-mailliste.

For i bund og grund ønsker du jo kun subscribers, som også finder dit produkt eller din service relevant.

Som 360 graders digitalt bureau ved vi om nogen, hvor din målgruppe befinder sig, og hvilke knapper der skal trykkes på, for at konvertere dem til engagerede subscribers på din e-mailliste.

Når du samarbejder med ASENTOs E-mail Marketing team, får du en samarbejdspartner, som kender til de mange forskellige muligheder for at øge tilgangen af nye subscribers – uden at gå på kompromis med kvaliteten.

VI HAR SAMARBEJDET MED +800 AMBITIØSE VIRKSOMHEDER

SÅDAN ARBEJDER VI MED

LEADGENERERING

Din virksomhed bør kontinuerligt øge tilgangen af subscribers til sin e-mailliste, så du ikke risikerer at fiske i den samme dam igen og igen.
Dammen eller din e-mailliste bør dog kun udbygges med engagerede og aktive subscribers, som du kan påvirke til at blive loyale kunder.
Derfor er det essentielt, at vi i fællesskab afdækker kilderne til opsamling af dine nye subscribers.

På dit website

Dit website er det mest oplagte sted, når du skal øge tilgangen af nye subscribers. De besøgende er der af en grund, hvilket du bør udnytte til at få nye og engagerede subscribers til din e-mailliste

Vores specialister hjælper dig med at kortlægge, hvor og hvordan de besøgende samles op, så du får mest muligt ud af hver besøgende på dit website.

På de sociale medier

De sociale medier er et ideelt sted at opsamle nye subscribers, da medierne med betalte annoncer gør det muligt at skalere din e-mailliste lynhurtigt. Det kommer i virkeligheden kun an på dit budget.

Pinterest, TikTok, Meta og LinkedIn er blandt de kanaler, hvor du kan opsamle nye subscribers og vælger du de rette medier og strategi, kan du virkelig sætte tryk på volumen af nye subscribers.

Vores specialister hjælper dig med finde de rette kanaler og budskaber, så du kan få billige og engagerede nye subscribers.

Gennem gamification

Gamification har, særligt de senere år, vundet indpas på marketing-scenen. Du har formenligt set det famøse lykkehjul i din færden online, og du har måske endda spillet med! Og du er slet ikke den eneste. Gamification udnytter principper som adfærdsøkonomi og adfærdspsykologi og drager fordel af, hvordan vores hjerner drives af motivation. Ja, vi kan næsten ikke lade være.

Gamification er dog mere end blot et lykkehjul – der findes faktisk et hav af spilmuligheder, som vores specialister er eksperter i.

Spilmuligheder der kan give dig engagerede nye subscribers til din e-mailliste.

HER ARBEJDER VI MED LEADGENERERING

  • Tryk på en service, for at læse mere

MØD VORES

e-mail marketing team

Vores E-mail marketing specialister kommer alle med forskellige baggrunde – fra omfattende marketing erfaringer til tidligere roller med fokus på det kreative. En kombination der gør, at vi kan skræddersy løsninger præcist til dine behov. Fælles for alle vores konsulenter er dog, at de er mennesker med ambitioner – både på egne og kundernes vegne.

Specialisterne besidder en bred vifte af kompetencer inden for alle aspekter af E-mail Marketing. Vi kan altså hjælpe dig med alt fra rådgivning på det strategiske niveau til de helt små detaljer, der gør forskellen på, om din kampagnemail bliver en succes eller ej.

HER UNDERVISER VI

E-MAIL MARKETING CASE

Prik&Streg case thumbnail

+564% Stigning i omsætningen

+500% Flere organiske top 3 placeringer

+515% Flere brandsøgninger

Prik & Streg

“Vores produkter er blevet så godt promovoeret, at de ligger blandt de markedsledende inden for deres kategorier”

SENESTE e-mail MARKETING INDLÆG

LAD OS OVERHALE DINE KONKURRENTER SAMMEN

SKAL VI TAGE DIN E-MAIL MARKETING INDSATS TIL DET NÆSTE NIVEAU?

Sammen definerer vi jeres strategi, fra kampagnemails til flows og sørger for, at jeres indhold bliver sendt til de rette mennesker på det rette tidspunkt.