TIKTOK

ANNONCERING PÅ TIKTOK

TikTok har revolutioneret måden, vi bruger sociale medier – og det er med god grund. Det unikke fuldskærmsformat, den interaktionsbaserede algoritme og short-form videoindhold skaber rammerne for de cirka 1,5 millioner danskere, der allerede er trådt ind i brugerfladen hos det altopslugende, sociale medie. Faktisk åbner danskerne appen gennemsnitligt 22 gange i løbet af dagen og den gennemsnitlige brugstid er 100+ minutter, så der er rig mulighed for at etablere kontakt og fastholde dine potentielle, nye kunder.  

Algoritmen favoriserer ikke blot indhold med megen interaktion, rækkevidde og eksponeringer – algoritmen bygger på brugerinteraktion og responstid fra målgruppen, hvorfor TikTok ikke kun er et oplagt kanalvalg for større virksomheder. Også for mindre virksomheder, som ønsker at øge brand awareness, eksponeringer, interaktion og rækkevidde, er TikTok en fordelagtig kanal. 

Men TikTok er meget mere end det. Hele 83% af TikToks brugere mener, at mediet spillede en rolle i deres købsrejse. Samtidig er TikTok ikke kun forbeholdt yngre generationer med begrænset købekraft, som myterne foreskriver det. I Danmark er 49% af brugerne, som du kan ramme med annonceringen, faktisk over 25 år. 

ASENTOs Social Media Team er TikTok Agency Partners og har derfor et tæt samarbejde med repræsentanter fra platformen omkring blandt andet BETA tests, nye features i annonceadministratoren og 1:1 sparring på konkrete cases – det er din garanti for troværdig og effektiv rådgivning, samt din mulighed for at positionere din virksomhed som frontrunners på TikTok.

VI HAR SAMARBEJDET MED +800 AMBITIØSE VIRKSOMHEDER

SÅDAN ARBEJDER VI MED

TIKTOK ANNONCERING

Datanalytisk forarbejde

Når du indleder samarbejde med ASENTOs Social Media Team, indleder du samtidig et samarbejde med TikTok specialister, som har en ufravigelig målsætning om at skabe mest mulig værdi ud af dine investerede annoncekroner. Det kan vi kun indfri, hvis vi gør vores forarbejde. 

Derfor består de indledende stadier af vores samarbejde altid i en grundig gennemgang og analyse af jeres nuværende annoncerings indsats. Vi indsamler alle relevante, historiske data, vi gennemgår dine markedspotentialer og dine nærmeste konkurrenters annonceindhold, samt organiske indhold.

Hvis du endnu ikke har udforsket TikToks potentiale med betalt annoncering, fungerer vi som bindeled på vegne af dig til repræsentanter hos TikTok, som kan facilitere alle de nødvendige aktiver for at komme i gang. 

Strategi

Herefter udarbejder vi en konkret strategi ud fra dine målsætninger, dine markedspotentialer og de historiske data på din annoncekonto, samt din organiske strategi på TikTok. 

Ud fra din strategi planlægger og opsætter vi din annoncekontos kampagner i den struktur, der skal til for at øge værdi-outputtet af dine investerede annoncekroner. 

Optimering og løbende evaluering

Vores samarbejde er ikke kortsigtet – vores strategier og indsatser er langsigtede, hvorfor vi også løbende optimerer og skalerer din TikTok annoncering, hvor vi ser udviklingspotentialer. 

Optimeringer,  justeringer og løbende evalueringer på din annoncekontos performance tager udgangspunkt i vores teststrukturelle tilgang til annonceindhold. Vi vil hele tiden blive klogere på din målgruppe og hvilke typer annonceindhold på sociale medier, der skaber vækst i den forretning. Hver gang vi får valid dataindsigt i en igangværende test, justerer vi til – og sådan fortsætter vi.

Rapportering af dine resultater

Vores kerneværdier bygger på gennemsigtighed, så vores fornemmeste opgave er løbende at holde dig opdateret på din performance, hvad vi kan udlede af din data og hvad vi kan bruge læringerne til både i forhold til TikTok annonceringen, men også på tværs af din marketingindsats. 

Derudover får du også månedlige rapporter, som kortlægger performance for din TikTok annoncering, så du hele tiden kan holde dig opdateret på de resultater, vi sammen skaber. 

  • Klik for at læse mere.

MØD VORES

SOCIAL MEDIA TEAM

Vores Social Media specialister har alle forskellige baggrunde og flere års erfaring med Social Media Marketing – men fælles for dem alle er, at de er mennesker med ambitioner. De ved, hvad der skal til for at skabe resultater og få mest mulig værdi for din investering i sociale medier. 

Vores konsulenter har hjulpet over 400 virksomheder og organisationer indenfor B2C, B2B, Ecommerce og det offentlige med at opnå resultater på Paid Social og vi bruger den brede brancheerfaring aktivt til at hjælpe lige præcis din virksomhed til vækst. 

Du vil i øvrigt hyppigt støde på vores Social Media specialister ved diverse workshops, oplæg, på uddannelsesinstitutioner og i webinarer, når vi deler vores viden med TikTok interesserede i hele Danmark.

HER UNDERVISER VI

Woodupp case

WoodUpp

“Det bedste ved at være kunde hos ASENTO er, at det er nogle virkeligt dygtige mennesker, der sidder og arbejder med ens kanaler. De er ikke kun teknisk dygtige, de har også leveret værdifuld sparring, der gør, at vi hele tiden har kunne tage vores virksomhed til det næste niveau”

LAD OS OVERHALE DINE KONKURRENTER SAMMEN

SKAL VI TAGE DIN TIKTOK ANNONCERING TIL DET NÆSTE NIVEAU?

Får du mest mulig værdi ud af dine investerede annoncekroner på TikTok? Eller ønsker du en uforpligtende snak om, hvordan vi gennem TikTok kan vækste din forretning yderligere? Så kontakt os her!

Cookie-indstillinger