Sådan arbejder vi
med e-mail marketing
Vi arbejder med en lang række af forskellige e-mail platforme, men fællesnævneren for alle er, at vi går struktureret til værks, når vi starter en e-mail case op. Er der historisk data tilgængelig, starter vi ud med at lave en dybdegående analyse af denne. Herefter gennemgår vi din anden data, det kan være fra Google Analytics eller Facebook Analytics, for at få indblik i dine kunderejser.
Herefter lægger vi i fællesskab en strategi, der sikrer, at du når dine mål for indsatsen – samtidig med at dit brand er præsenteret på den ønskede måde gennem hele strategien.
Ud fra e-mail strategien lægger vi en plan for, hvordan vi eksekverer indsatsen. Kræver strategien et skifte af e-mail platform, bistår vi naturligvis også med denne del. Strategien består af alt fra indsamling af permissions, til hvornår og hvor tit din modtager får sendt mails til genaktivering af eksisterende permissions.
Skal vi vækste sammen?
Da ingen målgrupper er ens, vil det altid være muligt at optimere din e-mail indsats. Optimeringen består af løbende tests, ændringer og udbygning, der sikrer, at du har mulighed for at skalere din e-mail indsats.
Du kan læse meget mere om e-mail marketing