GOOGLE ANALYTICS 4 WORKSHOP
LÆR AT MESTRE
GOOGLE ANALYTICS 4 🔥
Fysisk workshop med begrænset antal pladser – maks 8 deltagere!
Dato og tidspunkt: 3. april 2024 kl. 08.30
Sted: Pakhustorvet 4, 2. sal i Kolding
Varighed: 6 timers indsigt, sparring og guldkorn
Pris: 2.995,- pr. deltager (ekskl. moms)
FÅ INDSIGT I
GOOGLE ANALYTICS 4
OG SKAB MERE VÆRDI FOR DIN FORRETNING
Vi har lanceret en Google Analytics 4 workshop, der er skræddersyet til at imødekomme behovene hos både nybegyndere og erfarne brugere.
På workshoppen bliver du komfortabel med at navigere i Google Analytics 4, du får indsigt i performancerapporter, som kan anvendes til at evaluere og optimere din marketingindsats, du får praksisnær undervisning og direkte erfaring med Google Analytics 4.
Workshoppen er for dig, der ønsker at få en bedre og grundigere forståelse for rapporteringsværktøjet og få skræddersyet din egen Google Analytics 4, så den nemt kan bidrage til at træffe bedre marketingbeslutninger og danne datagrundlag for at skabe yderligere værdi i din forretning.
SOM DELTAGER, FÅR DU:
OG SOM EKSTRA BONUS:
TILMELDING TIL DENNE WORKSHOP ER LUKKET
Efter tilmelding vil du modtage faktura for kurset. Når denne er betalt, er du endeligt tilmeldt.
Ved ændring af kurset har du mulighed for at få pengene retur.
Afbud skal ske senest 48 timer inden kursets begyndelse.
PROGRAM FOR DAGEN:
PRAKTISK INFORMATION
Forberedelse
- Medbring din egen computer.
- Kurset forudsætter, at du har en Google Analytics 4 konto opsat og du har administratoradgang til kontoen.
- Vi kontakter dig inden kurset!
- Kurset kræver ingen forudgående kendskab til Google Analytics 4.
Andet info
- Gratis parkering foran Pakhustorvet.
- Prisen inkluderer forplejning under hele kurset.
- Tilmelding til kurset forgår via formularen her på hjemmesiden. Efter tilmelding vil du modtage en faktura for kurset. Når denne er betalt, er du endeligt tilmeldt kurset. Ved ændring af kurset har du mulighed for at få pengene retur.
DIN UNDERVISER
Mit navn er Benjamin Speedtsberg. Jeg er Head of Search og partner i
ASENTO Digital.
Jeg har siden 2015 arbejdet med marketing og tracking indenfor en bred vifte af forskellige brancher, virksomhedstyper og website setups.
Jeg underviser i både SEO, Google Analytics og Google Tag Manager for blandt andet selvstændige og marketingansvarlige. Dette både på kursusforløb, hos uddannelsesinstitutioner, i webinarer og ved diverse workshops.
Jeg motiveres af komplekse udfordringer indenfor mit fag og jeg har en analyserende tilgang til alle typer af opgaver. Samtidig sætter jeg pris på at formidle min viden videre på et niveau, hvor selv nybegynderen kan være med.