CASE

LMJ A/S

RESULTAT AF VORES SAMARBEJDE

+84%

Flere brugere

+238%

Flere henvendelser

+4900%

Stigninger i placeringer

+583%

Flere henvendelser via GMB

DIGITAL MARKEDSFØRING VAR IKKE-EKSISTERENDE FØR ASENTO

“De digitale medier er der, hvor man søger i dag. Og der føler vi os rigtig fint repræsenteret i det arbejde, som ASENTO laver for os der” fortæller Frank Johansen, salgs- og markedsføringsansvarlig i Leif M Jensen, om ASENTOs marketingsindsats i virksomheden. Samarbejdet mellem LMJ og ASENTO startede i 2016, hvor LMJ beslutter sig for at arbejde mere med digital marketing for at følge med udviklingen på markedet – og i den forbindelse rakte ud efter ASENTO.

Det langvarige samarbejde mellem Leif M Jensen og ASENTO giver en lang række fordele i dagligdagen, da kommunikation og forståelsen for hinandens virksomheder kun bliver stærkere med tiden.

“VORES SAMARBEJDE MED ASENTO SYNES JEG HAR VÆRET FORTRÆFFELIGT. DET ER HURTIG OG NEM KOMMUNIKATION, VI HAR HELT KONKRETE KONTAKTPERSONER, OG DET FØLER JEG EN HVIS RO I.”

FRANK JOHANSEN, SALGS- OG MARKEDSFØRINGSANSVARLIG I LMJ

HVEM ER LEIF M JENSEN?

I 1942 køber grundlæggeren Leif M Jensen sin første lastbil for 10.000 kr. – en Chevrolet årgang 1932. Det var startskuddet for kloakfirma Leif M Jensen, der i dag er blandt landets største inden for kloak- og industriservice. Dertil lægges over 100 ansatte samt 8 lokalt forankrede afdelinger over hele landet.

ASENTOS ROLLE I SAMARBEJDET

DIGITAL INDSATS BLIVER BÆRENDE ELEMENT I VIRKSOMHEDEN

Målsætningen for samarbejdet mellem LMJ og ASENTO har fra start været mere digital synlighed med henblik på leadgenerering.

Ønsket var at prioritere den bedste langsigtede løsning med fokus på at øge synligheden i lokalområderne. Derfor anbefalede vi et samarbejde med et fokus på Lokal SEO.

En del af strategien her har været at bruge Leif M Jensens tilstedeværelse fordelt over hele landet til at samle den lokale efterspørgsel op – noget der er gjort med unikke landingssider til hver afdeling suppleret med en Google My Business-profil der vises i Googles søgeresultat og Google Maps. Denne strategi står i dag for en stor del af henvendelserne som LMJ modtager på daglig basis.

Kort efter samarbejdet startede, blev også Google Ads som kanal tilføjet til mixet, da vi kunne se et behov for at være mere smidig i vores setup. Google Ads bliver i dag brugt til Search Ads, hvor vi kan gribe de henvendelser, der ofte er mere akutte med en relevant annonce, samtidig med at vi bruger Display annoncering til at sikre, at vi bliver holdt top of mind hos nye potentielle kunder og løbende påvirker de, der kender til os i forvejen.

RESULTATERNE

Leif M Jensen rykker fortsat i højere grad mod digitale løsninger, og inbound henvendelser står i dag for en stor del af deres kundehenvendelser. Dertil kan en ny ydelse eller øget fokus på specifikke ydelser hurtigt implementeres, hvor LMJ efter en kort periode for det meste kan mærke at efterspørgslen stiger netop her.

“VI KAN MÆRKE, VI FÅR HITS PÅ DE TING, ASENTO HJÆLPER OS MED”

FRANK JOHANSEN

Salgs- og markedsføringsansvarlig hos LMJ

SE NÆSTE CASE

“Man kan tydeligt se, at vores tilstedeværelse på digitale medier har fået et løft, efter vi er kommet tilbage til ASENTO.”

KONTAKT OS

SKAL VI TAGE DIN DIGITALE STRATEGI TIL DET NÆSTE NIVEAU?

Hos ASENTO brænder vi for at skabe resultater for vores kunder. Er du klar til at tage din digitale marketing til det næste niveau? Så er vi klar til at gå det ekstra skridt for at få det til at lykkes.

Cookie-indstillinger