CASE

Distortion

RESULTAT AF VORES SAMARBEJDE

+2.5 mio

Eksponeringer

+20%

Solgte armbånd

+275K

Interaktioner

+300K

Festival deltagere

Distortion havde inden samarbejdets start et succesfuldt koncept og en stor mængde data og viden omkring sin målgruppe. Men denne viden blev ikke blevet udnyttet optimalt, og man ønskede at bruge den til at øge salget af gadearmbånd til festivalen. ASENTO og DISTORTION indgik derfor et samarbejde forud for festivalen i 2019.

ASENTO udarbejdede en række social media kampagner med databaserede målgrupper. Kampagnerne blev en succes, og salget af solgte gadearmbånd steg med 20 % i forhold til året før.

Sådan har samarbejdet også påvirket Distortion:

På baggrund af de erfaringer vi har gjort os i 2019 lancerer festivalen i 2021 en helt ny type armbånd – Distortion X, som ASENTO skal være med til at lave kampagner omkring.

ASENTO tager både den eksekverende del af arbejdet, og hjælper strategisk, så Distortion kan bruge deres in-house ressourcer på at producere content og lave organiske opslag på deres sociale profiler.

Strategisk og eksekverende på samme tid

Vi har i forberedelserne op til festivalen haft en god løbende kommunikation omkring den overordnede strategi i helikopterperspektiv, men også haft fingrene helt nede i maskinrummet, hvor ASENTO konsulenterne har arbejdet hands-on med annoncer på diverse sociale medier.

“Vi har fået en partner inden for markedsføring, som har kunne løfte noget, vi ikke har kunne løfte selv”

Nis Sigurdsson

Distortion

SE NÆSTE CASE

Scandimate

“Det fede ved ASENTO – udover det gode serviceniveau – er, AT det en one-stop-shop, hvor man får det hele ét sted”

KONTAKT OS

SKAL VI TAGE DIN DIGITALE STRATEGI TIL DET NÆSTE NIVEAU?

Hos ASENTO brænder vi for at skabe resultater for vores kunder. Er du klar til at tage din digitale marketing til det næste niveau? Så er vi klar til at gå det ekstra skridt for at få det til at lykkes.

Marcus Møberg - ASENTO
Cookie-indstillinger