Skaber liv i din indbakke & på din bundlinje
Mere end et e-mail marketing bureau
Skaber liv i din indbakke & på din bundlinje
Mere end et e-mail marketing bureau
Enhver virksomhed er forskellig. Vores kunder er alle forskellige med forskellige behov. Netop behovet er essentielt for os i et samarbejde – uanset om jeres behov er en enkelt sparringstime af og til eller et fast samarbejde, hvor vi eksekverer på hele e-mail marketing strategien.
Hos ASENTO er vi et 360 graders digitalt bureau. Det betyder, at du ikke blot får et bureau, der udelukkende kigger på den enkelte kanal – men derimod et bureau, der kigger horisontalt på jeres virksomhedscase. Vi ved, at e-mail marketing er en vigtig del af et succesfuldt marketing setup, og det er derfor en central del af de strategier, vi lægger i samarbejdet med vores kunder.
Som e-mail marketing bureau tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed med vores frameworks og erfaring i baghånden, hvilket sikrer, at vi skaber det bedst mulige resultat for jeres e-mail marketing indsats, som kan skabe kontinuerlig vækst for jeres virksomhed.
Skal vi tage et kig på din e-mail marketing opsætning? Book en gratis sparring ved at udfylde dine oplysninger nedenfor – så rækker vi ud til dig ift. et tidspunkt.
Inden et eventuelt samarbejde, sidder vi os ned og tager en snak om jeres virksomhed, hvor I står i dag, jeres behov og målsætninger for et samarbejde. Som bureau ved vi, at et samarbejde skal være rentabelt for jer, hvorfor vi vægter klare KPI’er højt, så vi helt konkret ved, hvornår samarbejdet er en succes for jer.
Ud fra jeres målsætninger og behov, går vi til tegnebrættet og lægger første hånd på strategien med jeres målsætning som ledestjerne.
Med jeres målsætninger i baghovedet, tager vi et kig på, hvor I står i dag med jeres e-mail marketing indsats. Vi kigger på simple elementer som: Hvor ofte I sender ud, hvad I sender ud og hvordan jeres automatiserede opsætning ser ud. Herefter går vi et spadestik dybere og analyserer elementer som jeres liste-vækst, hvilke budskaber jeres brugere interagerer med, og hvordan synergien er mellem jeres kampagnemails og automatiserede e-mails er i dag. Vi gennemgår også data fra jeres Analytics platform (Google Analytics, CDP eller lignende) for at danne os et større indblik i kunderejsen. Alt sammen noget vi tager med videre i strategien.
I step 3 tager vi et mere kreativt take på jeres e-mail marketing indsats. Helt konkret bryder vi hele den nuværende strategi og brainstormer ud fra jeres virksomhed og målsætning. Denne proces fører ofte til kreative content idéer eller livlige flows, som vil engagere brugerne.
Disse idéer og tiltag tager vi med i sammensætningen af strategi, da vi af erfaring ved at kreativt indhold, og det at kunne adskille sig ud i en overfyldt indbakke, er en blandt nøglerne til at få succes med e-mail marketing.
Ud fra de 3 ovennævnte steps, udformer vi en konkret strategi for jeres e-mail marketing indsats. Vi giver vores bud på, hvordan I når jeres målsætninger med baggrund I hvilke flows, som vi mener, at I bør have, hvor ofte I skal sende ud, hvordan I bør vækste jeres liste og en række andre faktorer, der skal sikre jeres fremtidige succes med kanalen.
Dertil udarbejder vi et konkret roadmap for samarbejdet, så I konkret kan se, hvad vi arbejder på og hvornår for at nå målsætningerne.
Når vi har udarbejdet vores bud på en e-mail marketing strategi til jer, tager vi et opfølgende møde jer, hvor vi fremlægger strategien for jer. Vi gennemgår konkret hvilke flows, der skal opsættes, hvilke segmenter, der skal arbejdes med, leadgenererings-strategien og mere til. Alle elementer som skal være med til at sikre, at målsætningerne bliver nået.
Herudover præsenterer vi også det udarbejde roadmap, som giver et tydeligt overblik over opgaverne og hvornår de bliver udført.
Udfyld formularen her så sender jeg dig en e-mail med forslag til et tidspunkt for et 30 minutters uforpligtende møde om jeres e-mail marketing indsats.
Head of E-mail Marketing
Som e-mail marketing bureau bestræber vi os på at være så gennemsigtige, som kanalen tillader. Dette betyder, at du konkret får at vide, hvad indsatsen har givet jer i kroner og øre.
Når vi tager det ansvar betyder det også, at vi går vi i dybden med alle grene inden for jeres e-mail marketing indsatsen. Dette indebærer leadgenerering og lead tilgangen, da vi af erfaring ved, at desto flere permissions man har, jo hurtigere kan man vækste og skalere sin e-mail marketing indsats.
Ikke alle de nye brugere er ens og netop derfor, har vi som e-mail marketing bureau også jeres segmentering i hovedet hver gang, at vi udarbejder en e-mail eller rådgiver jer i jeres kampagnemails.
Kampagnemails er nemlig stadig et essentielt element i enhver e-mail strategi, hvorfor vi også anbefaler alle vores kunder at lave en kampagneplan i samarbejde med os, som sikrer, at brugerne bliver ramt af det rette indhold på det rette tidspunkt.
At brugerne bliver ramt af det rette budskab på det rette tidspunkt, skal jeres e-mail flows også bidrage til. Her vil I opleve, at vi inkorporerer vores frameworks – baseret på vores erfaringer, men vi går også dybere i de enkelte flows og forsøger at skræddersy dem til jeres virksomhed, da vi ved, at e-mail marketing ikke er one size fits all.
I slutningen af hver måned vil du modtage din rapport for måneden, hvor du konkret, hvad e-mail marketing indsatsen bidrager til. Du vil også have adgang til et live dashboard, hvor du løbende kan se, hvad din e-mail marketing indsats bidrager til, ligesom du vil have løbende kontakt med din dedikerede specialist.
Dedikeret specialist
Gennemtestede frameworks
Professionel opsætning
Live performance dashboard