Tilbage til alle cases

Google Ads, SEO, SoMe

Surisuri.dk

Maja fra Surisuri startede en helt ny webshop, i et helt nyt marked tilbage i 2017 som et deltids projekt. Koreansk hudpleje var en niche som ikke mange havde kastet sig over på daværende tidspunkt. Så målsætningen var klar, hun ville sætte sig på det danske marked, og tilføje koreansk hudpleje til danskernes hudpleje vaner.

Med en rød tråd i det visuelle udtryk, og en digital strategi med SEO, Facebook annoncering og Google Ads, vækstede Surisuri hurtigt, og flere kanaler er siden tilføjet til den digitale strategi – senest Pinterest.

Flere brugere

+846%

Organisk omsætning

x 12

Øget omsætning

x 15

PPC omsætning

+564%

Det har resultaterne betydet.

Resultaterne har betydet at virksomheden har måtte flytte til større lokaler i et nyt hus, for at få plads til lager og pakkestation. Derudover har Maja også måtte ansætte et hold af ansatte til pakning af de mange ordrer, som hun ikke selv har tid til – og især den populære K beauty box som udsendes hver måned.

En rød tråd i det visuelle udtryk!

En stram rød tråd har været alfa og omega i surisuri’s annoncer, og vi har gennem samarbejdet arbejdet meget med forskellige annoncetyper på diverse sociale medier, hvor det nyeste tiltag har været at skabe et univers på Pinterest.

''

Hvad siger kunden?

Maja Kim Madsen

Indehaver af surisuri

"Siden 1. september 2017 er vi gået fra at have 1-2 ordrer om dagen, til at have over 2000 ordrer om måneden"

Relaterede cases

Head of SEO & Partner

Vil du kontaktes?

Tusind tak for din mail, vi vender tilbage til dig snarest!

By clicking «Kontakt Mig» you agree with our Privacy Policy.